bejanne00 hiçççç dert etme inan bana ummadığın anda tam ümitlerin boşa çıkmışken oluveriyor. Ben yumurtlayamıyorum diye doktordan randevu alacaktım eşim engelledi. Acaba tsh da mı sıkıntı var dedim adetin 3. Günü ona baktırcaktım. Şey düşünüyordum damla damla gelen kanın geldiği günü saycakmıyız acaba diye. Benim de adetim öyle düzenidir ki. Saymıyorum bile günleri. Meğerse tarihi de geçmişmiş. Herkeste belirtisi farklı oluyor gebeliğin. Ama dediğim gibi olursa olur olmazsa vardır zaman diyerek bakın olaya. Belki hamilesindir bile. Hamile kaldığımdan beri öğrendiğim birşey varsa o da Allahın mucizeleri, bu denli hiç hissetmemiştim. Bebek her içimde kıprandığında aklım ermiyor ya bu nası güzel birşey, nasıl güzel bir his… Nefes bile almıyorum kıpırdaması durmasın diye. Rabbim isteyen herkese versin çok çok çok güzel bir duygu. İnanıyorum ki bu denli isteyen biri de çok güzel bir anne olur 🌼🌼🌼