ressamistanne Her gün zikir çekiyorum dua ediyorum inan ki.. bende kasım ayında başladım aslında çok umutluydum aralıkta regli oldum. Şimdide yumurtlama testi deniyorum acaba günleri mi kaçırdım diye inan daha yeni başladığım için stres yapmıyorum. Olursa olur olmazsa olmaz kodundayım hep. Yumurtlama görmeyince tepem atmaya başladı 😂 bide şu son 3-4 gündür akıntım var, kasık ağrılarım var, bel ağrım, sinirlilik hali hep var. Adet olurken, hamileyken ve yumurtlama zamanında böyle şeyler olabiliyormuş diye bu hafta dedim aha yumurtlicam diye 😂