burcuruli Yüzyıl Şafak Özdemirci hayatımda gittiğim en mükemmel doktor. Yüzyıl da iki doktoru daha denedim her ay farklı doktor denedim 3 ay boyunca ve 3. Ayımda şafak beyle tanıştım 4. Aya giricem ilk defa bir doktora iki kere gidicem ve gerçekten çok çok memnunum 🤗 Diğerleri de iyiydi ama hiç açıklayıcı değillerdi, şafak bey öyle güzel ilgileniyor ki hiç bir şey sormana gerek kalmıyor