giresun mirayveannesiii ben hastane olarak değerlendiremedim bir türlü tüp merkezi gibi ve aşırı kalabalık çarpa çarpa yukarı çıkıyorum kadın doğum kısmında bazen oturmaya yer bulamıyorum doktorları güzel gerçekten ama doğum için uygun olmadigini düşünüyorum
giresun mirayveannesiii evet herkes şafak beyden çok memnun benimde kafamı karistirmadi değil😅aşırı pimpirikli bir arkadaşım oraya gidiyor o bile bayılmış yani😅
giresun mirayveannesiii yaa of valla hastaneyi begensem adama gözüm kapalı gidicem de hastane yüzünden istemiyorum
burcuruli giresun yani öyle tabi ki ama ben 2 seferde de 4 saatten fazla bekledim bu sebepten dolayı ve zaten ben acil olarak gitmiştim ondan dolayı normalde beklemek zaten problem değil sonuçta onların da işi zor anlık gelişen şeyler olabilir ☺️