Elifadembulut Kızlar bende dün kontrole gittim çatı muayenesi yaptı 38. Haftaya girdik bugün Bu sabahtan beri sol kasığım sadece hiç Sol tarafıma yürüyemiyorum bile sanki bıçak saplaniyor sol kasigima nedir sizce fikri olan var miii
AyssssK Elifadembulut bende yarın çatı muayenesi olucam da çok korkuyorum yorumlardan dolayı. Nasıldı??
beyah gkg1029 kuzu doktor açılma olması için çaylar önerdi adaçayı ahududu çayı papatya çayı iç dedi ben alabildiklerimi aldım içiyorjm şuan açılmayı kolaylaştırıyomuş
beyah Beyzinur yaprağı değilde normsky ahududu çayı bulabildim ben anca içiyorum her gün hem adaçayı hem ahududu baya bi halsizlik yapıyo ama
beyah Trusttheunknowm ya bende keşke böyle bişey yaşasam valla hiç anlamıyorum yarın kontro var inşallah bi gelişme olur
mavi_kus beyah doğuma bir kaç gün kala benimde öyleydi karnım taş gibi oluyordu düzensiz ağrılar vardı sonradan artıyor
Beyzinur beyah bnmde oyle geceleri basliyor kasiliyor toplaniyor karnimi acitiyor fln karnima yastik koyyorum geciyor
beyah Elifadembulut canım istersen bi acile falan git ben hiç bilmiyorum nstyle falan bakarlar sancın vsrmı diye
beyah Shr_ce70 bende daha hiçbişey gelmedi 😆 bu geve takipteyım sancıları düzensiz ama belki düzene girer