mavi_kus beyah doğuma bir kaç gün kala benimde öyleydi karnım taş gibi oluyordu düzensiz ağrılar vardı sonradan artıyor
beyah Elifadembulut Onu biz bilemeyiz sende anlayamazsın ki açıklığın olduğunu gidip muayene olman lazım
beyah gkg1029 İnşallah güzelim günde 2 defa sabah ve akşam içebilirsin dedi bana sadece bitki çayı ya o yüzden umarım etkisi olur 💖
mavi_kus beyah 3-4 gün sonra yaptım canım 40+1 de oldu doğumum 10 gün falan önceden ara sıra ağrı gelip gidiyordu son 3-4 gün arttı
beyah mavi_kus ne güzel rabbim sağlıklı uzun ömür versin canım💖 bende de ağrı oluyor tabiki ama devam ederse giderim bide evde çekmek istiyorum biraz dayanabilirsem
AyssssK Elifadembulut bende yarın çatı muayenesi olucam da çok korkuyorum yorumlardan dolayı. Nasıldı??
Elifadembulut AyssssK sakın korkma hiç yorumlarda ki gibi korkulacak veya acı hissedilen birşey değil 10 saniye felan sürüyor zaten
Beyzinur beyah bnmde oyle geceleri basliyor kasiliyor toplaniyor karnimi acitiyor fln karnima yastik koyyorum geciyor