Bana ilk fotoğrafta test bozuk gibi geldi yarın ilk idrarla tekrarlayın testi bence inşallah gebelik vardır bende kızımda adetime 6 gün varken yapmıştım ikinci çizgi yoktu bi iki saat sonra gittiğimde aynanın önündeydi silik bi çizgi gördüm kan vermeye gittim pozitif çıkmıştı 😍 oğlumda beklemediğim için iki gün gecikmem oldu aşıdandır diye düşünmüştüm ama içime bi kuşku düştü test aldım yaptım koskoyu iki çizgi anında çıkmıştı 😂