Erdacigdem evet kesinlikle.. Hatta tam tüp bebeğe gideceğimiz ay böyle çıkmıştı bende nasıl sevindim hani tam tüp bebeğe gidecekken kendiliğinden hamile kalanlar vardır ya illa ki duymuşsunuzdur bende öyle oldum sandım. Koştur koştur hastaneye gittim direk doktora göründüm. Adam muayene etti alttan. Ultrasonu çıkarınca kan geldi. Dedi ki adet oldun, test de adet olmak üzere olduğun için böyle çıktı dedi. Sonra tüp bebeğe yönlendirelim filan demişti hayır çift çizgi çıktı tüp bebeğe gitmicem hamileyim ben diyerek çok ağlamıştım. Sonrasında essek gibi tüp bebek yaptım çok şükür ilkinde tuttu ve şuan 33+3 günlük hamileyim. Allah kimseye aratmasın. Kimseyi mahrum etmesin inşallah