Bu sabah ki hali
resimag.com/i/63480e47b803
Testim yapar yapmaz hemen böyle silik çıktı, sonra bi 15 dakika içinde ikinci çizgi kaybolmaya başladı. Bende bırakıp işe gittim atmayı unutmuşum, akşam geldiğimde kuruma çizgisiyle biraz belirginleşmiş kafam çok karıştı bi bakarmısınız? Başına böyle bişey geleb varmı?
Ayrıca adetim 6 gün gecikti
Bu akşam ki hali.
resimag.com/i/f61f1c5227b2
Birde ben daha adetim gecikmeden önce test yaptım dağılmış bi pozitif vardı, kan verdim fakat negatif çıktı. Şimdi yine korkuyorum negatifi görmekten 😔 allak bullak olduk böyle bişey yaşayan yada etrafından hiç duyan varmı arkadaşlar?