Nazarozcan Laleozkan_09 Ayn cnm yarın oburgun gelir cnm eli kulağında bana haber et olurmu cnm digrunca bnde beklemedym 😊
Busramert33 Nazarozcan canim merhaba şuan bende dogumhanedeyim seni gördüm Rabbim ikimizinde sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin
Bydzz Nazarozcan brnde hakkaride yasıyorm canım eşimden dolayi. Burda mı dogum yapıcaksın bende burda yapmayı dusunıyorm da
Busramert33 Bydzz bende bugün yaptım canim öneriyorum ebeler çok ilgili gerçekten korkuyordum açıkçası nasıldır tepkileri davranışları diye çok şükür iyi çıktılar hepsinden Allah bin kere razı olsun
Nazarozcan Busramert33 normalmi seninde doğum cnm yoksa birtane bayan vardı ıkınma sesleri geliyordu ama dogurmamisti akşam sonra ben doğurdum akşam 10.15 gece
Nazarozcan Bydzz gayet iyidi bence hepsinden Allah razı olsun beni yoran suni ağrılar ve açıklığa bakılması