Meskub Nazarozcan nst de bağlanırsınız artık bende devlete gidiyorum 31. Haftada bağlanmaya başladık benim erken doğum riskim var her hafta gidiyorum
Nazarozcan Meskub cnm ben doğum yptm iki gün oldu 38+2de doğurdum gece 10.15 gece çok şükür darısı sizin başınıza