Nazarozcan Busramert33 Ayn cnm öğleden sonra geldim siz ne için geliyorsunuz hastneye bir suru bayan vardı ama belki tanırım sizi
Busramert33 Nazarozcan bende arzu hanım için geldim bu sefer senin caprazinda oturuyordum hatta hardal sarisi bir pantolon vardi sanki sende selam verecektim aslında ama emin olamadım çekindim
Laleozkan_09 Nazarozcan nst ye bağlar çatı muayenesi için çok erken. Risk olmadığı sürece alttan muayene yapmıyorlar. Ben de devlete gidiyorum çok memnunum. 39 haftalık olduk doktorlardan yana bir şikayetim yok ilgi de güzel.
Laleozkan_09 Nazarozcan 39 haftalığız normal olacak o yüzden ne zaman olur belli değil. Her an bebişim gelebilir yani
Laleozkan_09 Nazarozcan gelsin diye sabırsızlıkla bekliyorum. Çok yoruldum artık gelsinn İlk yapacağım şey vücudum toparlanınca hep yüz üstü yatmak 🥰🥰
Nazarozcan Busramert33 Ayn cnm bende kontrol için gelmiştim nstye girdik yine çağırdı 1 hafta sonra gidcm ama ben seni cıkartamadm sen beni görürsen bana seslen olurmu cnm
Duruliyaninannesi Nazarozcan devlette 33 haftalikken bagladi doktor iki hafta sonra tekrar gel dedi sanirim her gittiginde bagliyorlar
user124578 Nazarozcan bağlarlar 32 den sonra bağlıyorlar genelde benim karnım sertleşiyordu mesela o yüzden 29 dan sonra nst ye başladım ben sancım da çıkıyordu zaten
Laleozkan_09 Nazarozcan ben hazırım da bebek gelmeye hazır değil galiba. Dağ taş yürüyorum merdiven çıkıyorum ama yine de yok. Hala vakti var galiba Hakkımızda hayırlısı neyse o olsun hepimizin❤️
Livaninannesi Laleozkan_09 İlk hamilelegimde okşar yürüdüm ki çok aşırı harektliydim herkes dışarda doguracan çocuğu derdi ama öyle olmadı suyum geldi gittim hastaneye acilmam 1 gün boyunca 2 cm le kaldı sonra açılma ilerledi
Nazarozcan Laleozkan_09 Ayn cnm yarın oburgun gelir cnm eli kulağında bana haber et olurmu cnm digrunca bnde beklemedym 😊