sedamom00 BirPatiSever Olsun canım sonuçta ağaçlar süsleniyor çekilişler filan daha çok seyler en ufak seyler bile insani harama yöndiriyor
Syd160531 sedamom00 canım herkesin kendi tercihi ağaç süslensin veya çekliş yapılsın bunu zaten insanlar normal yaşantılarında da yapmıyorlar mı eğleniyorlar istedikleri mekanda istedikleri insanlarla herkesin kendi özgürlüğü sonuçta bunu sırf yılbaşı için Hristiyanlar yaptıkları için yapmıyorsan sadece kendşn ailen ve mutlu olmak için yapıyorsan bir skıncası olduğunu dğşünmüyorum herkesin düşüncelerine saygı duymak gerekir bence bende fikir amaçlı sordum yapan varsa uğraşan ona istinaden sordum bu kadar kasmaya gerek yok.
babynil @Syd160531 ben ikea ve metrodan almistim susleri migrosta da guzel susler vardi gecen sene. Ama bizim yilbasi zamanina gelio dogum bu sene susleyemiycem 🙈
HappyMom sedamom00 Sevgi02020 UmutsuzPolyanna Soruda haram, helal ya da dinimizde yeri sorulmamış. Soruya yönelik cevap vermediğiniz ve postu sabote ettiğiniz için hesaplarınız askıya alınmıştır.
HappyMom Syd160531 Bu tür şeyleri bize bildirin lütfen cevap vermenize dahi gerek yok. Kimse kimsenin inancını sorgulayamaz ve postunuzun seyrini değiştiremez. 🙏
Fasulyeninannesi1 Biz susleri zuccaciyelerden almistik ufak bir agacimiz var, marketlerde cok pahaliya geliyor susler zuccaciyelerde daha uygundu. Gecen sene izmir forbesten almistim ben
AysenurGA Syd160531 Benimki yeni yıl değil de,rengarenk ışıklarımı yakmaya bahane 😌 Allahım çok güzel ışıl ışıl 😍 Her sene böyle yapar arada yakar yakar mutlu olurum. Bu sene de bu şekilde yaptım 🎇🎄🎆
gul06_ AysenurGA valla cok guzel olmus fikir super yilbasi agaci alamayanlar icin cok iyi hem daha uygun 😍
AysenurGA Belacivciv Diyorumya maksat renk olsun. 😍 Işıkları açıp, sitenin alt caddesine gidip, nasıl görünüyor diye baktığım doğrudur 😂 (Kocamın çılgın karım bakışları altında 😂😂)
Happybsrn Syd160531 ışıl ışıl olması bile insanı mutlu ediyor trenyolda aldım bı kaç süsü ve kar spreyi ile beraber 190 TL bı iki şeyde bn ekledim idare ediyorum 😆
alcang Syd160531 ben ağacı ve süsleri geçen sene trendyoldan almıştım. 160 cm olan ağaçlardan ve rengarenk toplandan var bu sene de ahşap süsler gördüm çok hoşuna gitti çocukların Onuda alcam 🥰