Syd160531 yok canım ağaç süsleme değilde önceden kuzenlerim ve arkadaşlık la bir araya gelip çekiliş yapardık hediyelesirdik yıl başı geceler genelde evde ailmele geçiririm patlamış mısır pasta kola filan koyar birlikte yerdik öyle bilmeceler filan fıkra anlatirdik ailecek ama bu yıl herkes ten uzaktayım annem yanımda eşim üniversitesi açıldı için gitmek zorunda kaldı 🥺 Ardahan’da ben Konya’da yim annem dayım ve 3kucuk kardeşim var yanımda babam ve iki kardeşim Antalya’da çalışıyor yer birimiz bı yere dağıldık nasl gecer bilmiyorm … Biraz yanlız olucak ama gene eskisi gibi mısır pasta kola filan koyar birlikte yeriz 🤭