Syd160531 merhaba, ben bütün süsleri ve agaci ikeadan almıştım 1.80 ağacin boyu ve fiyatı suslerden ucuza gelmişti 2 sene önce. Olay cidden süs kismi. Ama biz her yil rituel olarak hazirlandigimiz için dayanıklı olan ağaç sus tercih ediyoruz uzun yıllar kullanıyoruz parasının hakkını veriyor yani güzel saklanirsa. Eski büyük ağacımız da ikeadandi onu tasindigimiz ülkede bırakmak zorunda kalmıştık taş gibiydi ama senelerce kullanmıştık. Şimdi olsa şu an, bendeki süsleri ağacı alırken elim ayağım titrer muhtemelen alamam Bi kısmını fiyatlar ucmus:/ ağacı dayanıklı alıp süsleri nispeten orta kalite alip maliyet biraz dusurulebilir bence dün migrosta cogzel süsler vardı internette de busuru görüyorum trendyolda. Çok keyifli insanı motive eden bir zaman yılbaşı. Hepimize sağlıkla gelsin🎉