Bende senin gibi okadar çok korkuyordum ki normal doğumdan insanlar öyle dedi böyle dedi gittim özele 38.haftamdi istersen hemen yarın gel alalım dediler 3 bin liraya. Gittim eve para ayarlamaya çalıştım bulamadık 39+2 de sancılarım başladı ve inanır mısın korkan ben gece 1 den sabah 8e kadar Sancımı evde çektim 9.47 de oğlum kucağımdaydi 3-4 ıkınmada doğurdum oğlumu korkuyorum dedim hemşirelere gerçekten Allah bir şekilde yardım ediyor ne kilom kaldı ne göbek 2 saate de ayağa kalktım eve gelince her işimi de kendim gördüm en sağlıklısı normal doğum uygun olmazsa zaten sezaryene alıyor doktorlar Rabbim bir şekilde yardım ediyor korkmamalısın Kucağına aldığında hiçbişey kalmıyor zaten 💙