uykularharamoldu Asla korkulacak bişey değil normal doğum ben parmagim kesilse ağlayan naz yapan insandım normal doğum yaptım canım 2 buçuk ay önce ve hemen kalktım ayağa hiç bı sıkıntı yaşamadım çok şükür tabiki bazı annelerde dikiş falan oluyo ama sen perine masajı falan yaparsan doktorunu güzel dinlersen acilman güzel olur ve kesisiz dikişsiz yapabilirsin doğumunu suni falan diye senin gibi çok korkuyordum ama 2 gün evde sancı çekip 2.gun nişan su geldiğinde gittiğimde 6 cm acilmam yüzde 75 doğum başlamış demişlerdi ve tam açılmadan sonra yarım saat 45 dkka içinde doğumum oldu