bebegimizibekliyoruz1 vala ben sizin gibi düşüncesiz insanları hiç anlamıyorum. Benim ilk sezeryanm o kadar kötüydü ki hatırlayınca bile psikolojim bozuluyor o yüzden şuan normal düşünüyorum ve nasipse kendimi tamamen hazırladım. Sorsam belki gebeyken ne eğitim almışsınızdır ne doğumunuzu destekleyecek birşeyler yapmışsınızdır. Sonra da gelip bu süreci yaşamamış hemde korkan birine bunları anlatıyorsunuz. Ne gereği var bunun? Herkesin doğumu sizinki gibi mi? YArım saatte kesisiz dikişsiz doğuranda var 30 saatte doğuran da. Deneyiminizi kendinizi saklayın