Ben normal doğumdan çok aşırı korktuğum için sezeryan olmak istiyorum arkadaşlar. Bu gün görümcem isteğe bağlı sezeryan yapmazlar dedi. Ben özelde yapıyorum diye biliyordum henüz doktora danışmadım. Bence normal doğum yap dedi. Göbeğini gösterdi. Kendisi 3. çocuğu 2 ay önce sezeryan olarak doğurdu. Bana sezeryandan vazgeçmem için göbeğini gösterdi. Dikiş atılan yerden yukarısında kalan göbek dikiş yapılan kısmın üstüne sarkmıştı. Herkeste böyle mi oluyor yoksa bu yapıyla mı alakalı ? Bunu çok merak ediyorum. Normal doğumda yapılan çatı muayenesi ve sancılar beni korkutuyor. Hem herkesin normal doğumu kolay geçmiyor. Suni sancı alan var 10 saate doğuran var hem içe hem dışa kesi atılan var. En mantıklısı sezeryan gibi geliyor. Ama bu gün aklım karıştı açıkçası.