Merveebuluttt tabi ki eğer olursa olmazsa da yazacağım buradan sadece bu çizgiyi görmekle olmuyor maalesef, yok dış kimyasal yok saplıksız gebelik mi kanama var düşecek mi kese var mı kalp atışı olacak mı ohooo zor yani işimiz :) daha önce yaşadın mı gebelik yoksa deniyor musun?