Gnz charlottececi hayırlı olsun maşallah benimde 7 gün var test yapmamak icin zor tutuyorum kendimi adet gununu bekliyirum insallah sabrederim😁
charlottececi Gnz sabredin bence yapcaksaniz da 2 gun once yapin :) 5-6 cok erken aslinda benim ikiz oldugu icin cikmis olabilir 😁
Gnz charlottececi sabredicem insallah hayal kirikligina ugramak istemiyorum dogru duyorsunuz sizin ikiz diye cikmis olabilir Allah bağışlasın🥰