Gzm23 detaylıda degil de uclu taramada yuksek cikti 16/10 du muayene oncesi cihazi sucladim genel olarak. Sonra tansiyon takini yaptilar normal cikti. Ertesi gun mugrenim tuttu evde tansiyon 15/10 oldu yine. Ecopirin basladik oyle. Bana uclu taramamda sey dedi perinatologum; bu haftalar en dusuk olmasi gereken haftalar; ilerde daha da yukselebilir. Tansiyon ilaci kullanmamiz gerekebilir. Sende suan bile yuksek dedi. Sabit bir sekilde 15/10 ve ustu olunca ilac basliyoruz dedi. Benim nabzim da yuksek. Eksiden de oyleydi. Otururken 130 civari. Ayakta 150 merdiven ciksam 170. İkiz hamileyim bi de o da kalbe cok yuk bindiriyor.
Detaylida cift yastik mi yatıyorsun tek mi dedi. Eskiden beri ciftte yatarim hamilelikte degismedi bu dedim. Kardiyolojiye yonlendiriyorum seni dedi 😔 gebelik zehirlenmesinden de bahsetti spot her ay idrar bakiyoruz biz de.