Gzm23 benim tansiyonum düşüktür 9 a 6 ,10 a 6 civarlarında cıkar ona ragmen yüksek tansıyon olma ihtimaline karşı ilerki zamanlarım için doktorum evde tansıyon aletı olmasını her gün ölçmemi istemisti(20. Haftadan sonra demişti ) bunu gelen tüm gebelere söylüyorlar tedbir amaclı benim doguma kadar hep düşüktü bir sıkıntım olmadı önemli olan yükselmemesi