Gzm23 zumradmr_11 yaaa canım korktuğum şey bebeğe zararı olması yoksa erken doğum hiç önemli değil 😔🙏🙏senln de inşallah hamileliğin sorunsuz ilerler Ben buradaki hamişlere dua ettim 🙏🙏🙏🙏
zumradmr_11 Gzm23 insallah hepimiz saglikla kavusuruz bebeklerimize sende endise etmeden tedbirle ilerle sadece haftan cok cok guzel sağlıkla gelsin bebegin 🤩
MeyraRana Gzm23 Bn 15 haftalıkken çıktı sıkıntılarım oldu hastanede yattığım oldu çok şükür şuanlık bi sorun yok 31+5 oldum ama erken doğum olcak dedi tansiyon dan kaynaklı bakalım. Tansiyon 15 ve üstü olursa büyük sıkıntı dedi doktor dikkatli olmak lazım.
Gzm23 MeyraRana canım ilaç falan Verdi mi bnde çentik ve direnç artışı var gelişme geriliği tansiyon sorunu olabilir dedi doktor
MeyraRana Gzm23 sende tansiyon sıkıntısı varsa kadın doğumcun perinatoloji ye yönlendirmesi lazım bende tansiyon çıktı direk perinatoloji ye yönlendirdi ve kadın doğum bakmıyor bana tansiyon çıktı çıkalı perinatoloji bakıyor.
MeyraRana Gzm23 o nerdeki hastane öyle saçmalık kadın doğum tansiyonun yüksek olunca bakmıyor git perinat doktoruna diyor zaten perinat a başladıktan sonra sistemde çıkıyor kadın doğum bakmıyor
Gzm23 MeyraRana çam ve Sakura şehir hastanesi canım valla anlamadım hayırlısı ile bir doğursam oh çekeceğim
Pufi Benim de protein kaçağım 202 çıkmıştı 1 ay sonra tekrar tahlil yapıldı 378 olmuş daha sonucu doktora göstermedim . Tansiyonum hep normal ama yükselir diye korkuyorum 33+3 teyim