Medineask bende 2 ay beklemiş oldum ki adet olana kadar zaten hep canım yanıyomuş gibiydi ve aşırı bi korku isteksizlik vardı . Ama şükür sorunsuz ve sancısız bi adet geçirdim hep kötü geçer diyenler oldu. Stres çok etkiliyor o yüzden motivasyonumu yüksek tutmaya çalışıyorum, sizde öyle yapın ve kendinizi iyi hissedene kadar bekletin, hem siz hemde rahminiz toparlansın. En güzel , en hayırlı zamanda alalım bebişlerimizi kucağımıza inşallah 🙏🏻🙏🏻