Medineask canım ben 8+3 kürtaj oldum 13 gün oldu olalı . Adet olduktan sonra deneyebilirsin dedi . Tabi kürtajım çok ağrılı olduğu için 2.de de aynı durumu yaşamaktan çok korkuyorum . 2. Düşük veya kalp durmasından sonra kana bakılıyormuş ona çok sinir oldum . Oturup 2. Acaba yaşıycak mı psikolojisine girsek zaten onuda kaybederiz 🤦🏻♀️