Medineask merhaba bende 7 ekimde kürtaj oldum kalbi durmuştu ve çok kanamam oldu anestezi bile yapmadan aldılar bebeği. Rahmin toparlanması için en az 3 ay diyolar ama kendi doktoruma göründüm kasımın 9unda ve ilk adetimden sonra deneyebileceğimi bi sorun olmadığını söyledi ve hemen folik asite başladım, ilk adetim 25 kasımdı şimdi deniyoruz bikaç gün sonra adet günüm,inşallah hayırlı haberler alırım , doktorunuzla ya da iyi bi doktorla görüşmeniz daha iyi olur