Medineask canım ben 1 bebek için 2 kürtaj oldum, parça bırakılmış rahmimde. Tabi 2. Kürtajda doktor degistirdim. Ben 2 ay sonra doktor diyince denedim ve ilk denemede tuttu, kucağıma aldım kızımı çok şükür. Doktor ne derse onu dinle, o kürü bu kürü süt buharı bilmem ne falan yapma, rahmini yorma, doktorun sana en uygun olanı söyler. Ki sen kürtaj da olmamışsın rahmin daha çabuk toparlanır. ❣