Aslanmom1 çok sağolun..Allahım bir daha yaşatmasın.. Anladim.. tamam :) , inshAllah bir han önce çok fazla beklemeden olur , bnde ilk gebeligimi 9 ay beklemistim insan daha fazla beklemek istemiyo yaa zor oluyoo .. ilk gebeliklerde cok sık gorulurmus dusukler.. inshAllah sağlikli bir sekilde hamilelik geciririz bidahakinde..