Mina69 Elifgoktug1 amin canım hepimizin bebişleri saglıkla gelsin inşallah ♥️ ayy valla allah mı söyletti inşallah gelirr 🤭🤭🤣
Minikpanda6 Elifgoktug1 Allah razı olsun yok csnim vazgeçtik biz dogmicaz 🤣 ya da okula gidene kadar kalsın hava soğuk kriz var zaten
Elifgoktug1 teletabi ay aralari azmış 🙈 insallah zorlamaz ama iyi olur birlikte buyur giderler 🙈😊 bardağı unuttugumu da unuttugum yerde saatler sonra görünce anliyordum bende ahah 8 ay kolik sancılarını sarhoş etmisti sipa beni😁😁
Elifgoktug1 2cucukanasi ben 39+1 gibi falan istiyorum aksilik olmazsa ya hem ne kadar dursa o kadar iyi hemde babasıyla aynı oluyor doğum gunleri🙈 genelde 39 haftada alıyorlar bir güncük de bekler insallah😁 sağlıkla gelsinler🙏
Mrs_Demir Elifgoktug1 valla her bişeyi yapıyom inşAllah gelecek yarın yatış verirmi diye düşünmüyo değilim valla