2cucukanasi Elifgoktug1 oğlumu 38+1de doğurdum gerçi onda zorunlu sebebler vardı ama bebeğin kilosu güzelse 38den sonra herhangi birgün seçebilirsin dedi doktorum o yüzden bebişi iyi besleyip direk 38den sonra çıkarttırmayı düşünüyorum 😂 şuan bile çok zorlanıyorum kaburga ağrıları beni mahvediyor daha uzun kalsın istemem
teletabi Elifgoktug1 Aminn hepimizin bebişi inşallah🙏🏻🥰Ya evet hem biran önce kavuşmak istiyorum hemde uykusuz geçecek gecelerim,soğuyup buz gibi içeceğim çaylar,ayak üstü atıştıracağım yemekler geliyor aklıma ay geçmesin zaman diyorum🤣içimde bi savaş var
Elifgoktug1 teletabi ya ahaha biliyor musun oğlumda bi alıştım soğuk yemeğe soğuk çaya kahveye şimdi sıcak içemiyorum oğlum 4 yaşına girecek martta hala daha sıcak birseyler yiyemez icemez durumdayim bana cokta koymaz gibi o kısım 😁😁 ama uyku sıkıntı 🙈
Elifgoktug1 RumeysaNur34 ay darısı bize şöyle az sayılara insem 🙈 gerçi bir yandan da tırsıyorum ama 😁😁 sağlıkla gelsinler insallah🥰
RumeysaNur34 Elifgoktug1 inşallah canım burada 170 günüm falan varken bende hep 30 günüm kaldı 40 günüm kaldı diyenlere darısı başıma diyordum😅 hayırlısı ile sağlıkla gelsinler 🤲🤲🥰
Elifgoktug1 papatya56 ay bu uygulamaya girdiğimde bende öyle diyordum bugün bir baktım 99 yaziyor🥰🙈 sağlıkla gelsin insallah🥰
teletabi Elifgoktug1 Ben çaya veda etmiştim oğlumun doğumuyla. Bi hevesle bardağa koyuyordum,ama gel görki bardağı nereye koyduğumu bile unuttuğum zamanlar oluyordu. Şuan 16 aylık aşırı rahatım çok şükür. Kafama sıkar giderim diyerek ikinci bebişi yaptım 🤣🤣 rahatlık batıyor
Elifgoktug1 2cucukanasi ben 39+1 gibi falan istiyorum aksilik olmazsa ya hem ne kadar dursa o kadar iyi hemde babasıyla aynı oluyor doğum gunleri🙈 genelde 39 haftada alıyorlar bir güncük de bekler insallah😁 sağlıkla gelsinler🙏
Elifgoktug1 teletabi ay aralari azmış 🙈 insallah zorlamaz ama iyi olur birlikte buyur giderler 🙈😊 bardağı unuttugumu da unuttugum yerde saatler sonra görünce anliyordum bende ahah 8 ay kolik sancılarını sarhoş etmisti sipa beni😁😁