Hanımlar ne yalan söyleyim ben bir kaç gündür baya ayaklandım artık🤭 1 buçuk aydır yatıyordum ve artık 26+3 olduk artık sürekli yatamıyorum yani. Dün ve bugün 2 kat merdiven inerek dışarı çıktım alışverişe gittik eşimle araba ile 2 mağaza dolaştım sonra geri geldik, bugünde bankaya falan gittim yavaş yavaş yürüyerek😊 bu zamana kadar her şeyi eşim yapıyordu dün akşamda banyo temizliği falan yaptım bu sabahta kahvaltımı falan hazırladım🤷🏻♀️ Tabi her şeyi dinlene dinlene yapıyorum, şimdi bir kaç gün dinlenicem sonra tekrar bi çıkarım hava almaya. Vücudumun sesini dinliyorum kasılma falan olmuyor her şey yolunda ağrımda olmuyor, duşada öyle hemen girip çıkmıyorum yarım saat güzelce sıcak su ile duşumu oturarak alıp rahatlıyorum. Sık sık kalkıp dolaşıyorum evde olduğum günlerdede ayakta uzun süre kalmasamda kısa ev içi dolaşmalar için kalkıyorum😊 Şimdi 2 günü aktif geçirdiğim için bir kaç gün sakin kalacağım böyle böyle geçecek artık günler. Hakkımızda hayırlısı inşallah sağ salim vaktinde gelirler💖