Gzdkrkgz Esrabahar evet bende şuan her hafta vericem tahlil bakalım inşallah geçer enfeksiyon günde 3 kez iç çamaşırı değiştiriyorum kuru tutmaya çalışıyorum ve bol su içiyorum 🙏
Gzdkrkgz Funday35 inşallah canım ne güzel söyledin onlar bize sıkı tutuncak bizde onları sıkı tutucaz inşallah hayırlısıyla sağ salim son haftaları görelim burdan birbirimize haber verelim🥰🙏
Gzdkrkgz 2tospikannesii canımm ya doktorunla irtibatta ol geçmezse gidersin bi baktırırsın için rahat eder
Hmsrln Esrabahar taburemde oturuyorum, yani biriken su içinde oturmuyorum. Sıcak su ile duş alma konusundada doktorum herhangi bir zarar görmedi😊🤷🏻♀️ Zaten ne kadar sıcak su ile yıkanabiliriz ki? Kış ayına uygun normal sıcaklıkta oluyorum😊
Gzdkrkgz 2tospikannesii canım ne yaptın dün sancım çok diyodun, bugünde benim ağrılarım batmalarım çok oluyor en ufak bi ağrıda yüreğim ağzıma geliyor hayırlısıyla atlatsaydık şu süreçleri🙈🙏
2tospikannesii Gzdkrkgz bel agrim cok benimde kuzum ya rahat uyanamadım bugun hiç korkuyorum bende :( iğne bulamıyorum ya proluton hiçbir eczanede yok
Gzdkrkgz 2tospikannesii evet o iğne zor bulunuyor diye duymuştum bende canım ama çevre eczaneleri iyice araştır hatta yakın bölgedekilere telefon et, benimde dün ağrılarım çoktu inşallah bugün öyle olmaz her ağrıda insan korkuyor bu tedirginlik hiç bırakmayacak bizi sanırım🙈
2tospikannesii Gzdkrkgz öyle valla bende biraz toparlanıp annemin yanına gitmeye düşünüyorum calisiyo kendisi ama şuan eşimde yok kardeşimde kalıyorum en azından anne evinde olmak daha mi iyi gelir acaba hiç bilemedim ya 😁
Gzdkrkgz 2tospikannesii benimde 3 gün annem yanımda kaldı çok iyi geldi valla yemekler yaptı evi toparladı temizlik yaptı🥰 anne evi daha iyidir aslnda canım🥰
2tospikannesii Gzdkrkgz oyle de işte bende kararsızım bilmiyorum nasil yapsam en azından temizlik falan uğraşmam tek kalıp psikolojimi iyice bozmam yani emin olamadım 😬
Gzdkrkgz 2tospikannesii doğru canım sanada moral olur hem çocuklada akşamları ilgilenenler olur iyi olur 🥰