Esrabahar benim bir kaybım vardı zaten öncesinde evet dediğiniz gibi önlem amaçlı oldu 26.haftalarda serklajlı olmama rağmen erken doğum riskim oluştu ciğer geliştiriciler falan vuruldum,acil olanlardada zamanında bebeklerine kavuşanlar var Rabbim herkesi yavrusuna kavuştursun inşallah