Senays ahh biz kadınlar zaten bazen inata binip dinlemiyoruz kocaları🤭😊 Alma deseydi şimdi her gün kavga ederdin niye almayayım az kaldı diye 😂🤷🏻♀️ Başla canım valla ne kaldı şunun şurasında, yani ben erken doğumu hesaba katarak ayarlıyorum her şeyi diyelim 33-34. Haftalarda yaptık o zaman genelde fazla küvezde kalmıyorlar yani eve getirirsek her şey hazır olsun istiyorum. 30 dan sonra her şeyi tam olarak hazır edeceğim hastane çantası bebek arabası falan. Her şey hazır olsunda 40. Haftalarıda görmek nasip olur belki kim bilir🥰 ama olası erken doğum içinde hazırlıklı olmalıyiz💖