Hanımlar bende 1 ayı geçiyor Serklaj olalı, 26+1 olduk bugün sizleri anlıyorum bende korkuyorum tabiki acaba sağ salim gelir mi diye ama kötüyü çağırmak istemiyorum, olacağı varsa önüne geçemeyiz ve çok insan var gayet güzel gebelik geçiren hazırlıklarını yapan ama son anda bebeğini kaybeden🤷🏻♀️ Bu yüzden diyeceğim o ki ben doğum taçlarımı bile dün sipariş verdim🤭🥰 güzel güzel kıyafetler sipariş verdim ve yerleştirdim bile dolabını, arada kalkıp onlara bakmak bile çok iyi gelir.🥰💖inşallah sağ salim vaktinde dünyaya gelir ve hepsini giydirmek nasip olur, kendimizi motive edelim üzülüp kafaya takmanın hiç bir olumlu getirisi yok bize. İnşallah günler haftaları kovalayacak ve bizler hepimiz bebeklerimize kavuşacağız🤲🏻💜 daha sonradan hamileliğimi kendime zehir ettim diye kendimize kızmaktansa pozitif düşünmek daha gûzel😊 hazırlık yapmaktan korkmayın ve bebeğinizle sohbet etmeyi unutmayın🥰