Merhabalar, 10 gün önce serklaj oldum 15 mm ile olmuştum bugün yine kontrolüm vardı doktor aynı duruyor hala dedi hunileşme de devam ediyor inşallah sağ salim son haftaları görürüm, benim gibi hunileşme yada kısalma olup zamanında doğum yapanlar varmı yada nasıl gidiyor serklajlı anneler durumlarınız🙏