Canım ben iki doz sinovac oldum hamileyken şimdi doğumu bekliyorum doğumdan sonra da zamanıngeldiği için ikinci dozdan 3 ay sonra 3. Doz aşımı olcam inşAllah bende anormal korkuyordum bebeğime ne zarar olur ben de hiç kovid geçirmedim anormal dikkatliyiz ama yetmiyor insan telaş yapıyor, neredeyse 15 doktorla konuştum 3-4 eczacı, hemşire, hepsi ol dediler. Mrna alışına güvenemedim yeni teknoloji diye, tetenoz ile aynı teknoloji olduğu İçin de sinovac oldum, ki mrna aşısının plesentaya geçip geçmediği bilinmiyor araştırmalara göre. Biontech daha koruyucu diyorlar ama şuna bakmıyorlar, sinovac olduğunda aradan 1 ay sonra 2. Doz vuruyorlar, hani diyorlar ya biontech daha koruyucu evet bir tık daha koruyucu ama sinovac 2 doz vurulanlar 3. Dozunu olmaya gitmedikleri için antikor seviyeleri düştüğünden verilere 2 doz sinovac olanları korumuyor diye çıktı yazılar. Ama bir bak 1 doz sinovac yeni olanlarda da aşırı derecede koruma var ama tedbirli olacaksın yine de her zaman. Sorun barsa bana sorabilirsin ben çok araştırdım. Bu arada aşı zerre yan etki yapmadı elhamdulillah. Bebekte bende iyiyiz Allah a şükür. Gerisi de takdiri ilahi 15 sene sonrasını bilemeyiz. Bebeğim daha doğmadı ama doktorlara çok sordum aşı olup doğurtulan bebeklerin sağlıkları nasıldı diye hepsi normaldi dediler o yüzden korkma, anne ölüm oranları çok arttı bebeğini alıyorlar ama anne ölebiliyor ki değmez kardeşim, bu korona denen hastalık damar yapısını bozuyor, plesenta da damar yağını bir yer, korona olup iki hafta sonra sağlıklı bebeğini anne karnında kaybeden de var, kaybetmeyen de var. Ama emin ol aşı bu kadar yan etkili bir şey değil. Korona daha da tehlikeli. Hele delta… Allahım hepimizi korusun..