Kelebekgibiiii ben 25. Haftamda aşısız bir şekilde covid oldum ve gerçekten çok zor geçti. Ateş, öksürük, eklem ağrısı, iştahsızlık, tat koku kaybı,….Aynen sizin gibi düşünüyordum bebeğe birşey olur mu aşı olursam diye çok tedirgindim ama gerçekten büyük hata aşı olmamak çünkü hastalığın bilinen kesin bir tedavisi yok. Hasta olduğumda daha da kötü olsaydım ne olurdu hiç bilmiyorum. İyileştikten sonra tekrar aynı şeyleri yaşamamak için 1.5 ayda biontech aşımı oldum. Antikoru olduğum için sanırım çok etkilemedi. Bebeğim hareketlerinde gelişimde de bir aksama olmadı çok şükür. Aşınızı olmanızı tavsiye ederim.