Merhaba 28. haftamdayım Şimdiye kadar covid hastalığı geçirmedim çok şükür, İki senedir aşağıda olmamıştım açıkçası ne olduğunu bilmediğim için hastada olmadığım için pek olmak istemedim korktum.
Doktorum beşinci ayımda aşı olabileceğimi söyledi , Fakat ben gene içim rahat etmedi olmadım. Ama duyduğum ölümler bebeklerin erkenden sezeryana alınması ve hastalığın evden çıkmayan insanlara bile bir şekilde bulaşmasından dolayı, eşim aşılı bile olsa taşıyıcı olabileceğinden ister istemez dışarıya çıkıp insan içine girdiğimizden Çok fazla korkar oldum, eşimin ailesi de sürekli aşını ol en tehlikeli zamandasın diyor.Çarşamba günü eşim üçüncü doz olurken bana da randevu aldı . Kötü Düşünmek istemiyorum ama bebege bir zararı var mı aşı olanlar lütfen cevap verebilir mi, h:( etkılermı