Nrglkca Yaaa ne güzel bizimde öyle bende hep Ege koymak istemiştim sonra baktım çağırınca olmuyo sevemedim Poyraz çok hoşuma gitti eşimde tamam dedi inşallah nasip olursa koycaz 😍gerçi kayınbabam Ertuğrul Mustafa Kemal falan diyordu ama şükür kabullendi Poyrazı ama seslenmem öyle hişt pşt derim dyo tövbe yarabbi sanki mecburum onların istediği ismi koymaya