Seda9507 nursdgn Amiin inşallah hepimizin ki 🤗 bizim bebek dönmedi ama bu halde bile şancı geliyor gibi oluyor ve alta baskı 🤭
_hamisanne Seda9507 37+3 bizde şu an maruluz🤭 sağlıkla kolaylıkla hayırlısı ile kucağımıza alırız inşallah ❤️
Nrglkca Seda9507 bizde 37+ 2 olduk benim bebiş de dönmedi daha artık dönse diyoeum bende ama artık ne zaman dönerse 😇👼🏼
nursdgn Seda9507 ben de salı gidicem benimki bayadır dönük ama yola girdi mi emin değilim baskı zaten hep var 🙈 doktorum 40 haftayı beklemez demişti güvenemiyorum tabi bebişler hep şaşırtıyor bizi 😄
Nrglkca Seda9507 bende bu hafta gidicem kontrole ins daha döner der doktor normal doğum istiyorum allhin izniyle ama yinede ne Allah bilir hayırlısı olsun hakkımıza