Kygll-6 Açılmam yok ama yumuşama varmışlar biraz bebeğin başı kanala girmiş ve son ana kadar normal doğum yapabilirmişim son ana kadar normal doğumu beklicez bir sorun çıkarsa sezaryen olabilirim yine bu arada yurtdışından yaşıyorum anlamadığımdan randevum 18 ocağa verdiler sancın olursam gel yada hareket etmezse gibi noel tatiline giriliyor ondanmı acaba bilmiyorum