Rojdaa21 canım Acıbadem’e gidiyorum oradaki muayenelerim bile e-nabızda görülüyor, kliniğe gitmen daha iyi olur ama mesela beni sağlık ocağı aramadı oranın sistemine düşmedi, ben haber vermem illa gerekli sanıp sağlık ocağına bildirmiştim ki gerek yokmuş