Rojdaa21 net bir bilgim yok ama her doktorun hastanın özel hayatının, muayene ve tedavi bilgilerinin gizliliği adına bir Hipokrat yemini var sonuçta. Hasta bilgileri gizli tutulmak zorunda aksi bir durum söz konusu olduğunda hastaneye dava açabilirsiniz. Ama bence yani durumunuzu bilmiyorum tabii ki belki söylemeniz çok kötü sonuçlara yol açar ama ailenize söylemenizde fayda var. Gebeliği sonlandırmak gibi bir niyetiniz yoksa eninde sonunda zaten öğrenecekler, kötü bir şekilde öğrenmelerindense sizden duymaları daha iyi bence. Allah yardımcınız olsun. 🙏❤