Mminikmucizemmm fatma_sahin sezaryanda çatı muayenesine gerek yok ki, normal doğum planlayanlar için bakılıyor çatı dar mı basık mı doğuma uygun mu diye
fatma_sahin Mminikmucizemmm canım devlete gidiyorum ben özele değil ve bildiğim kadarıyla devlette kendin belirleyemiyorsun çatının dar olup olmadığına göre belirliyolar
Mminikmucizemmm fatma_sahin yine de muhtemelen 37.haftaya kadar yapmıyorlardır çünkü rahmi uyandırmamak gerek 37 de belli olur zaten darlık açıklık eğer normal doğuma uygun değilseniz zaten 38 sonlarına doğru alıyorlar sezaryana uygunsanız da bekletirler gelene kadar
Gamzeee__ fatma_sahin 38+4 de yapti 38+6 da oğlum geldi🙈🙈15 günlük bebisim şuan çatı muaynesinin doğumu tetikleyecegini doktorum söyledi dedigi gibide oldu🙈🙈korkulacak bisi yok kendini kasma rahat bırak 3-5 saniye sürüyor max sonrasi gelen hafif kanamada normal
fatma_sahin Mminikmucizemmm kaçıncı haftada aldıklarını bilmiyorum canım kontrole gittiğimde bı sorayım bakalım
myram1 fatma_sahin aynen öyle cnm o yüzden kulaklarını Tika akışına bırak herşey olacağına varıyor ☺️☺️
Mminikmucizemmm fatma_sahin özellerde planlı sezaryanda 38 sonlarına doğru alıyorlar ama devlette doğum başlayıp normal gerçekleşemeyecekse alıyorlar yani bir önceki hamilelik sezaryan değilse tabi, o yüzden mecbur doğumun başlayacağı günü bekliyorsunuz yine
fatma_sahin Mminikmucizemmm benim ilk gebeliğim canım yani herşey doğum şekline ve çatı muayenesine bağlı
Mminikmucizemmm fatma_sahin bu arada bazı doktorlar çatı muayenesi yapmıyor bilginiz olsun tamamen doğum anında da belli olabilir çatı durumunuz
fatma_sahin Mminikmucizemmm anladim o kadar sancı çekip sonra sezeryanda baya zor olur sanırım daha önce buna benzer şeyler duymuştum çünkü
Fatma_kalkan fatma_sahin benim doğumumda normal olduğu için doğuma 1hafta kala bakıcam dedi şuan 37+5 haftalığız çatallarıma bakıcak ozaman net olarak normal doğum dicek
Mminikmucizemmm fatma_sahin Allah gönlünüze göre verir umarım bebek için ve sizin için en hayırlısı olsun 🙏