Mminikmucizemmm fatma_sahin Allah gönlünüze göre verir umarım bebek için ve sizin için en hayırlısı olsun 🙏
Kubra2401 fatma_sahin Bende çok korkuyordum ama gerçektende kendini çok kasmaman rahat bırakman gerekiyor. Çünkü doğum başladığında sürekli yapılıyor bu muayne. Kasarsan o sancılarla beraber dayanılmaz olur.
fatma_sahin Kubra2401 teşekkür ederim canım kasmamaya çalışacağım artık haklısın sürekli yapılıcak bu