fatma_sahin 32 haftamda sancılarım için açıklığa baktılar nöbetçi doktor ana asıl çatı muayenesini kaçıncı haftada olur 34 haftadayim şuan
cidolila fatma_sahin doktoruna bağlı benim doktorum 38.haftada bakıyor ondan önce bakmayacagını ilk başta söylemişti
Mminikmucizemmm fatma_sahin 37 de bakmaya çalıştı bana ama çok kastım diye bakamadı, 39 da bir daha deneriz dedi
YarenYsrc fatma_sahin doktor bana 38den önce bakmıcam kanama falan olur moralin bozulur gerek yok dedi. Bugün 38+1im ve bugün bakıcak ilk defa. Demek ki doktordan doktora değişiyor
myram1 fatma_sahin bazı doktorlar çatı muayenesi yapmıyor eskide kaldı derdi benim doktorum yapmamıştı çatı ne olursa olsun doğum anında ki gelişme belirlediği için akışı 🥰 çoğu yer yapmıyor cnm artık ama son 38 den sonra bakılıyor sanırım bakanlarda ..
fatma_sahin myram1 evet bak bu konuda haklısın canım sen kendini bı doğum şekline hazirliyorsun ama doğum anındaki gelişme belirliyor herşeyi
Kubra2401 fatma_sahin Bende çok korkuyordum ama gerçektende kendini çok kasmaman rahat bırakman gerekiyor. Çünkü doğum başladığında sürekli yapılıyor bu muayne. Kasarsan o sancılarla beraber dayanılmaz olur.
Mminikmucizemmm fatma_sahin sezaryanda çatı muayenesine gerek yok ki, normal doğum planlayanlar için bakılıyor çatı dar mı basık mı doğuma uygun mu diye
myram1 fatma_sahin aynen öyle cnm o yüzden kulaklarını Tika akışına bırak herşey olacağına varıyor ☺️☺️