Aslihn07 Asudeprenses ben de Mustafa Sağlam a gittim sadece bir kez. Mustafa bey de iyi. İkisi arasında kaldım :)
whitedream Hamisssss ayy 750 lira zam gelmiş 😕 15 gün önce sorduğumda belli değildi 3 hafta sonra doğumum var inş dahada artmaz önceden anlaşma gibi bi durum olsa keşke
Elif-meltem07 Hamisssss fatih bey di ama hastane çok yoğun çalışanlar bir o kadar sinir bozucu ve her şey normal diğer özel hastanelere göre daha fazla fiyat mide bulantılarım çok oluyordu ilk dönem serum taktılar bi seruma muayene ücreti hariç 300 TL aldılar
Hamisssss Elif-meltem07 ciddi misiniz 😮 bende 1 ay önce serum taktırmak zorunda kaldım muayene ile birlikte 300 dü sizin neden bu kadar pahalı oldu acaba
pimpiriklii Elif-meltem07 bende Fatih beye gidiyorum çok mükemmel bir doktor hemşireler de aynı şekilde çok ilgili alakalıydı 2 gece yatış yaptım kaç tane serum ilaç tahlil yapıldı hatırlamıyorum bile 600 TL ödedim yatak ücreti bu onun dışında kuruş almadılar bu duruma şaşırdım biraz kötü olmuş.
whitedream Hamisssss kesin zamlı hatta ikinci zam bile gelir 🙈 Allah hepimize kolaylık versin ben bi doğum yapayım hastane hakkında tecrübemle ilgili post açıcam 😅
whitedream Hamisssss slm canım ayy 1 ocakta doğum yaptım vitale de bebiş erken geldi sezeryan 4400 yada 4600 olmuş
Asudeprenses @“ayvazece07”#5p19362923 ben hep öyle ödedim, belki doktordan doktora fark ediyor 🤔ocakta zam gelecekmiş
nlycltk Hamisssss daha yeni mi öğrendiniz sezeryan fiyatını bende vitaliye gidiyorum Ocak sonu Şubat başı doğumum var da daha konuşmadık da 🤗
Hamisssss nlycltk evet yeni öğrendim ama yılbaşından sonra tekrar zamlanıcak dediler umarım gelmez ne diyim yoksa 5 i bulacak galiba 🙈
Firu123 Memorial Gülbin Destici İşgören e gidiyorum kontrole 200 küsür veriyorum diye hatırlıyorum ve doğum ücreti olarakta normal 5 bin sezaryen 5700 dediler diye hatırlıyorum