Elif-meltem07 bende Fatih beye gidiyorum çok mükemmel bir doktor hemşireler de aynı şekilde çok ilgili alakalıydı 2 gece yatış yaptım kaç tane serum ilaç tahlil yapıldı hatırlamıyorum bile 600 TL ödedim yatak ücreti bu onun dışında kuruş almadılar bu duruma şaşırdım biraz kötü olmuş.